نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک
در گذشته نیاز به یک اپراتور انسانی برای اداره کردن حجم بالایی از تماس های تلفنی،بخش تفکیک ناپذیره هرشرکت و یا ارگانی بود. امروزه سیستمهای یکپارچه تلفنی (CTI)، این توانایی را دارند که کامپیوتر را برای اداره کردن سیستم های تلفنی با عملکرد خودکار، تطبیق دهند و بدون نیاز به حضور فیزیکی کاربر، به صورت 24 ساعت پاسخگوی تماس گیرندگان باشند و با صرفه جویی در هزینه و زمان، مستقیما اطلاعاتی را که مورد نیاز آنهاست در اختیارشان قرار دهند.
سیستم تلفن گویا در حقیقت استفاده از قابلیت های سیستم های کامپیوتری در بستر خطوط تلفنی و شکل تکامل یافته تر همان پیام گیر ساده تلفنی است. با این تفاوت که بانک های اطلاعاتی پشتیبان سیستم امکان ایجاد تعامل بین مخاطب و ماشین را فراهم می کنند. در این راستا شرکت فاطررسانور با توجه به کاربردهای گوناگون و نیازهای متفاوت شرکتها و سازمانها، نرم افزار تلفن گویا را به شما عرضه می نماید.مهمترین ویژگی نرمافزار فوق این است که مشتریان میتوانند بر حسب نیاز خود نحوه ارائه خدمات، روال پاسخگویی به تماسها، پخش پیغامها، منوهای صوتی، دریافت اطلاعات و ارسال فکس از طریق خط تلفن را مشخص نمایند، قابلیت هایی هم چون امکان طراحی ، پیاده سازی و تست سناریو توسط ابزار گرافیکی ، سیستم های مدیریت شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات و نظرسنجی و بسیاری موارد دیگر را شامل می شود.همچنین این سیستم می تواند با اتصال به انواع بانکهای اطلاعاتی (SqlServer, Oracle, MySql) و یا CRM موجود در سازمانها، کاربردها و نرم افزارهای تلفیقی کارآمدی تولید نماید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.تلفن گویا